مطالب مرتبط:
فوری/ ایلام زلزله آمد+جزییات
ایلام زلزله آمد+جزییات
فوری/ ایلام زلزله آمد+جزییات
شهربازی های غیر استاندارد ایلام، آسیب جدی سلامت فرزندانمان
بیشترین بارش باران ایلام در آسمان آباد با 48 میلیمتر ثبت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 21:502024-04-11سياسي

 رتبه اول ایلام در تبدیل وضعیت ایثارگران


سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تشریح اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ایثار و شهادت،گفت: فقط در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران بیش از 4500 نفر در استان تبدیل وضعیت شده اند و در این زمینه در رتبه اول کشور قرار داریم.

- ایسنا/ایلام سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تشریح اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ایثار و شهادت،گفت: فقط در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران بیش از 4500 نفر در استان تبدیل وضعیت شده اند و در این زمینه در رتبه اول کشور قرار داریم.

محمد رحیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خدمات دولت سیزدهم در حوزه ایثار و شهادت قابل مقایسه نیست، به عنوان مثال در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران در استان بیش از چهار و 500 نفر در استان تبدیل وضعیت شدند که استان در این بخش رتبه اول را کسب کرده است.

وی با اشاره به اهتمام ویژه استاندار ایلام در دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان،گفت: شخص دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در طول سال گذشته بیش از 120 دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان استان داشته اند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: در طرح پویش سلام شهید دیدار استاندار با 12 خانواده 5 شهید به بالا و در روز بزرگذاشت شهدا دیدار مدیران دستگاهای اجرایی استان


برچسب ها: تبدیل وضعیت ایثارگران - تبدیل وضعیت - ایثارگران - بنیاد شهید و امور ایثارگران - ایثار - استان - ایثار و شهادت
آخرین اخبار سرویس:

 رتبه اول ایلام در تبدیل وضعیت ایثارگران

 رتبه اول ایلام در تبدیل وضعیت ایثارگران